Ajankohtaista, Hiihtokeskukset

Maailman hurjin WC löytyy Japanin hiihtokeskuksista?

Uskaltaisitko tähän toilettiin? Kahviyhtiön kampanja Japanin hiihtokeskuksissa yllätti laskijat hädässä.

Japanilaiset WC:t jaksavat hämmästyttää länsimaalaisia. Tällä kertaa energiajuoma-brändi Georgia Max Coffee päätti sisustaa toiletit uusiksi useissa Japanin hiihtokeskuksessa. Kuutiot tapetoitiin lattiasta kattoon siten, että istuessaan istuimelle edessä avautui mäkihyppääjän näkymä.

Jos seinien maisemat huikaisevat, ei alas katsominenkaan helpota: tarpeitansa hoitava henkilö ikäänkuin odottaa hyppymerkkiään, ja alas katsoessaan näkyvät hyppysyksien kärjet. Edessä on päätähuimaavan jyrkkä hyppyririnne.

Japanilaisissa hiihtokeskuksissa huimaa WC:ssäkin

Japanilaisen hiihtokeskuksen huima WC-näkymä.

Mainos
Mainos

”Takamukseen potkiva räjähdys”

Tarkoituksena oli kerätä kohderyhmän huomio – tarjota heille ”ekstra-jännitystä” samalla, kun nämä hoitavat toilettiasiointinsa.

Mainosviesti oli painettu sekä wc-paperin pidikkeeseen että takaseinään, ja kuului suomennettuna kutakuinkin seuraavasti: ”Takamukseen potkiva, intensiivisen makea, aito kahvi, super pyörivä pysäyttämätön maksimaalinen makuräjähdys!”

Hiihtäjä valmistautuu...

Hiihtäjä valmistautuu.

Termit ”takamukseen potkiva”, ”pysäyttämätön” ja ”räjähdys” saattavat olla WC-ympäristössä melko alleviivaavia tehostesanoja, mutta Coca-Cola Companyyn kuuluva juomayhtiö ei halunnut kainostella. Yhtiön verkkosivuilla on tarjolla lisää räyhää extreme -urheilu -materiaalia brändin action-pakattuun lifestyleen liittyen: http://www.georgia.jp/

Teksti: Iljin
Kuvat:  Georgia Max Coffee, mainostoimisto Tugboat (Tokio)

Katso Japanin suosituimpien hiihtokeskusten esittelyt täällä.


Avainsanat:
, ,
Arvostele artikkeli:
Maailman hurjin WC löytyy Japanin hiihtokeskuksista?
1 tähti2 tähteä3 tähteä4 tähteä5 tähteä (4,17/5 - 12 ääntä)
Loading...

Kommentoi artikkelia tai keskustele aiheesta

  • Taavi sanoo:

    Mistähän sais tuollaiset tapetit? Vois sisustaa omankin vessan.

    Vastaa

  • Toimitus sanoo:

    Kampanjan takana oli tokiolainen mainostoimisto Tugboat – ties vaikka sieltä 😉

    Vastaa

  • Vastaa

    Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.